Summer Camp
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Sam, ik wil bij ' Sensation Ice'

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Chris

Chris


Aantal berichten : 5

Character sheet
Leeftijd: 17
Partner: komt vast nog wel
Groep(en): Sport Groep

Sam, ik wil bij ' Sensation Ice' Empty
BerichtOnderwerp: Sam, ik wil bij ' Sensation Ice'   Sam, ik wil bij ' Sensation Ice' Emptyvr feb 11, 2011 10:41 am

Langzaam liep Chris door het park heen, op zoek naar een leuk plekje om te zitten. Op het grasveld waren een aantal mensen bezig met voetballen, waaronder Sam, de leider van Sensation Ice, een sport groep. Chris was altijd al sport-fan geweest, dus eigenlijk was het wel logisch dat hij bij die groep wilde, aangezien het tot nu toe de enigste sport groep was, en hij geen tijd had om een eigen op te richten. Hij plofte neer in een stukje schaduw onder een grote boom en bekeek het spel. Ze speelden allemaal erg goed, net zoals hij. Al 10 jaar speelde hij voetbal, en hij was er gek op. Aan de andere kant van het veld stonden schommels, waar een aantal meisjes op zaten die met elkaar aan het praten waren. Hij vond het eigenlijk erg stom dat hij nog geen vrienden had, maar die zouden gauw komen, zei zijn vader altijd tegen hem; 'je bent een leuke jongen en hartstikke aardig' blablabla. De jongens stopte met voetballen, en Chris stond op en liep naar Sam toe. "he" zei hij tegen hem om als eerste het gesprek te beginnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sam, ik wil bij ' Sensation Ice'
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Summer Camp :: Buitenkamp :: Grasveld-
Ga naar: