Summer Camp
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 SC, my new home for this summer

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Sam
Groeps Leider
Sam


Aantal berichten : 14
Echte Naam : Emma

Character sheet
Leeftijd: 17
Partner: Maybe I find her right here..?
Groep(en): Sensation Ice [Sam]

SC, my new home for this summer Empty
BerichtOnderwerp: SC, my new home for this summer   SC, my new home for this summer Emptywo feb 09, 2011 6:07 pm

Met zijn twee koffers liep Sam een groot gebouw in waar Kantine op was gedrukt en keek om zich heen. Er zaten niet veel mensen, enkel wat leeftijdsgenoten die kennelijk aan het wachten waren. Hij glimlachte naar ze en liep daarna naar de bar, waarachter een volwassen vrouw stond. Hallo zei hij tegen haar ik ben Sam Evans, en ik kom voor Summer Camp..? voegde hij er een beetje twijfelend aan toe. Maar hoe moest hij het anders zeggen? Ze wees naar de andere die zaten te wachten en vertelde hem dat hij daar bij kon zitten. Sam knikte en liep naar ze toe. Zijn koffers liet hij maar even staan, want om ze eerst hierheen te slepen en daarna weer weg vond hij teveel werk. Hoi zei hij tegen de andere wachtende mensen en knikte bij wijze van begroeting. Terwijl hij de ruimte rond keek schoof hij een stoel naar achter en ging er op zitten. Het beloofde een leuke zomer te worden!
Terug naar boven Ga naar beneden
Naya
Groeps Leider
Naya


Aantal berichten : 6
Echte Naam : Mirthe

Character sheet
Leeftijd: 16
Partner: #
Groep(en): Sweet Nightmares [Naya]

SC, my new home for this summer Empty
BerichtOnderwerp: Re: SC, my new home for this summer   SC, my new home for this summer Emptywo feb 09, 2011 6:49 pm

Er stapte een blonde knappe jongen de kantine binnen en even keek Naya op. Zijzelf was hier al een uurtje, ze was namelijk weer eens veel te vroeg gekomen. Hij glimlachte, en Naya glimlachte terug en volgde hem met haar ogen. Hij stelde zich voor aan de vrouw die achter de bar stond als "Sam Evans", een naam die volledig bij hem paste en liep daarna naar het groepje waar Naya ook bij zat en begroette hen. haaai zei Naya tegen hem en glimlachte jij komt ook voor Summer Camp? Ze stelde de andere mensen aan de tafel aan hem voor en richtte daarna haar aandacht weer op hem. Ik ben Naya, leider van de dans groep Sweet Nightmares. en jij bent Sam, toch? zei ze.. Naya hield van praten, en maakte daarom vaak de fout om door andere heen te praten. Ook kon ze nog wel eens botte opmerkingen maken, en stond dan voor velen hier ook wel bekend als 'de bitch van SC'. het was haar derde jaar op SC, en het beviel haar nog steeds om de leider te zijn van Sweet Nightmares. Waarschijnlijk zou haar vriendin Quinn, leider van de New Directions, een zing groep, ook komen, dus dan was haar groepje weer compleet en haar zomer perfect. ik ben trouwens Naya vertelde ze hem nog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sam
Groeps Leider
Sam


Aantal berichten : 14
Echte Naam : Emma

Character sheet
Leeftijd: 17
Partner: Maybe I find her right here..?
Groep(en): Sensation Ice [Sam]

SC, my new home for this summer Empty
BerichtOnderwerp: Re: SC, my new home for this summer   SC, my new home for this summer Emptywo feb 09, 2011 9:45 pm

Vlak nadat hij was gaan zitten begon er een meisje tegen hem te praten. Ze had donker haar en stelde zich na haar vraag voor als Naya. Ja, klopt antwoordde hij op haar eerste vraag of hij ook voor Summer Camp kwam en op haar tweede vraag, of hij Sam was knikte hij. Ze had waarschijnlijk zijn naam gehoord toen ze zich voorstelde aan de barvrouw. Ze was dus de leidster van de Sweet Nightmares, een dansgroep. Waarschijnlijk kwam ze hier vaker, want zo praatte ze er wel over. Aan de andere kant van de tafel begonnen twee meiden te smoezen over Naya. Sam ving wat dingen op als 'bitch' en 'slet' en 'ze probeert het bij elke jongen'. Hij kon absoluut niet tegen dat soort meiden, dus hij schonk ze een niet al te aardige blik waarna ze op hielden. Dus, jij komt hier vaker, wat ik begrijp uit je verhaal? vroeg hij, toen hij zijn aandacht weer volledig op haar had gericht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Quinn
Admin
Admin
Quinn


Aantal berichten : 16
Echte Naam : Claire

Character sheet
Leeftijd: 16
Partner: #
Groep(en): Nog geen.

SC, my new home for this summer Empty
BerichtOnderwerp: Re: SC, my new home for this summer   SC, my new home for this summer Emptywo feb 09, 2011 9:53 pm

Quinn opende langzaam de deur en liet haar koffers los. Geweldig waren die koffers die je zo over de grond kon rollen, ze scheelde zo veel qua last. Even haalde de blondine haar hand door haar haar, en stapte daarna naar de barvrouw, om te vertellen dat ze aanwezig was. "hee, Quinn!" zei de barvrouw, en Quinn lachte naar haar. Nou, ik ben er zei ze er achteraan en de vrouw knikte en streepte haar naam van de lijst af. Quinn kwam hier elke zomer sinds 3 jaar geleden. Vorig jaar was ze de leidster van New Directions, één van de zang groepen op SC, geworden en samen met Naya, haar vriendin die leidster van één van de dansgroepen genaamd 'Sweet Nightmares' was, had ze een aantal optredens gegeven. Toen ze zich omdraaide zag ze in een flits Naya zitten. Nayaaa! riep Quinn, en snelde naar haar toe om haar een knuffel te geven. De twee hadden elkaar al een half jaar niet meer gezien, en ze had haar vriendin zo gemist. Ik heb je zo gemist! zei Quinn tegen Naya, toen ze haar omhelsde. Het was erg fijn om haar vriendin weer eens te zien. Toen ze het meisje los liet zag ze dat er nog iemand aanwezig was. Ze stak haar hand uit naar de blonde jongen die op de stoel zat. Quinn zei ze met een glimlach en draaide daarna haar blik weer naar Naya. Haar blik zei: 'die is léúk!'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://summercamp.forumactie.com
Naya
Groeps Leider
Naya


Aantal berichten : 6
Echte Naam : Mirthe

Character sheet
Leeftijd: 16
Partner: #
Groep(en): Sweet Nightmares [Naya]

SC, my new home for this summer Empty
BerichtOnderwerp: Re: SC, my new home for this summer   SC, my new home for this summer Emptydo feb 10, 2011 7:06 pm

"dus jij komt hier vaker, wat ik begrijp uit je verhaal?" vroeg Sam aan haar en Naya knikte met een glimlach. Ja, ik denk dat dit mijn derde zomer op SC wordt bedacht ze hard op. Plots hoorde ze een bekende stem hard roepen "Nayaa!" en met een ruk keek ze op. Toen ze Quinn, haar vriendin die ook elke zomer naar SC kwam, zag staan stond ze op om haar knuffel in ontvangst te nemen. "ik heb je zo gemist!" zei Quinn tijdens de omhelsing en ook Naya voelde het zo. ik jou ook, schatje! zei ze. Quinn draaide zich naar Sam, stelde zich voor en keek toen weer terug naar Naya, met een blik van 'die is léúk'. Sam, dit is Quinn Fabray, ze is een vriendin van me die ook elke zomer naar SC gaat zei Naya tegen Sam, terwijl ze Quinn aanwees met haar hand ze is de leidster van New Directions, een zang groep hier, daarna richtte ze zich op Quinn; Quinn, dit is Sam Evans, net ontmoet, dus ik kan je helaas nog niet zo veel over hem vertellen.. zei ze met een lach op haar gezicht. Het was eigenlijk wel een goed stelletje, die Quinn en Sam, misschien moest ze ze koppelen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sam
Groeps Leider
Sam


Aantal berichten : 14
Echte Naam : Emma

Character sheet
Leeftijd: 17
Partner: Maybe I find her right here..?
Groep(en): Sensation Ice [Sam]

SC, my new home for this summer Empty
BerichtOnderwerp: Re: SC, my new home for this summer   SC, my new home for this summer Emptydo feb 10, 2011 11:54 pm

Sam luisterde geboeid naar Naya totdat ze werden onderbroken door een meisje dat hard 'Naya' riep en op hun af kwam rennen. Vervolgens omhelsd de twee meiden elkaar en vertelde ze datzelfde elkaar gemist had. Het blonde meisje keek plots naar Sam en stelde zich toen voor als Quinn, vervolgens trok ze een gezicht wat er naar zijn idee op sloeg dat hij 'niet verkeerd' was. "Sam, dit is Quinn Fabray. Ze is een vriendin van me die ook elke zomer naar SC gaat" vertelde Naya hem en hij knikte, "ze is de leidster van de New Directions, een zing groep" vertelde ze er nog achteraan. "Quinn, dit is Sam Evans, net ontmoet, dus ik kan je helaas nog niet zoveel over hem vertellen" zei Naya daarna tegen het meisje, die dus Quinn bleek te heten. Leuk je te leren kennen zei Sam tegen Quinn met een wat flirterige glimlach op zijn gezicht. Quinn was best wel knap en ze zag er ook uit alsof ze erg aardig was. De meisjes aan de tafel begroetten haar vrolijk. Nou, ik ben dus nieuw hier, maar Naya had al verteld dat het erg leuk is hier op SC, dus ik ben benieuwd zei hij tegen haar met nog steeds die glimlach op zijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Quinn
Admin
Admin
Quinn


Aantal berichten : 16
Echte Naam : Claire

Character sheet
Leeftijd: 16
Partner: #
Groep(en): Nog geen.

SC, my new home for this summer Empty
BerichtOnderwerp: Re: SC, my new home for this summer   SC, my new home for this summer Emptyvr feb 11, 2011 12:10 am

"leuk je te leren kennen" zei Sam tegen haar, nadat Naya haar aan hem had voorgesteld en andersom. De glimlach die om zijn lippen speelde was erg speels en flirterig, maar het beviel Quinn wel. Het was zeker niet de eerste keer dat een jongen met haar probeerde te flirten, dus zelf deed ze gewoon lekker mee; ze haalde haar hand door haar haren en zette een lire glimlach op. "Nou, ik ben dus nieuw hier, maar Naya had me al verteld dat het erg leuk was hier op SC, dus ik ben wel benieuwd" vertelde hij als tweede. Ze heeft helemaal gelijk zei Quinn tegen hem als antwoord. Haar blik dwaalde af naar de twee meisjes aan de andere kant van de tafel. Ze kwamen haar wel bekend voor, maar hun namen zou ze absoluut niet weten. Toch begroette ze ze terug, net zoals zij haar begroetten. Daarna rihtte ze haar blik weer op Sam en in een flits zag ze hoe niet-verkeerd hij er eigenlijk uit zag. Knap, blond, niet al te klein, gespierd; helemaal haar type. Zo dacht Naya er kennelijk ook over, want aan haar blik te zien zat ze al koppelplannen te bedenken. Als je wil kan ik je wel een rondleiding geven? vroeg Quinn aan Sam, om Naya maar voor te zijn. Deze keer zou ze het zelf doen; Naya's hulp had ze hier niet voor nodig.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://summercamp.forumactie.com
Naya
Groeps Leider
Naya


Aantal berichten : 6
Echte Naam : Mirthe

Character sheet
Leeftijd: 16
Partner: #
Groep(en): Sweet Nightmares [Naya]

SC, my new home for this summer Empty
BerichtOnderwerp: Re: SC, my new home for this summer   SC, my new home for this summer Emptyvr feb 11, 2011 8:53 pm

Met een glimlach volgde Naya het gesprek tussen de twee die bij haar stonden. Ze had wel door dat Quinn Sam probeerde te versieren, en hóé. Maar hij was ook niet verkeerd, eigenlijk best wel heel erg knap, dus groot gelijk gaf ze hem. Deze was voor Quinn, besloot ze en hield zich er verder buiten. Net toen Naya wilde voorstellen dat Quinn Sam wel even kon rondleiden, was het alsof Quinn haar gedachten kon lezen, want precies op dat moment zei ze "als je wil kan ik je wel een rondleiding geven?" Kennelijk wilde zij Naya voor zijn en deze helemaal zelf strikken, dus door middel van blikken moedigde Naya haar toe, terwijl de twee weg liepen. Zij zelf zou alvast naar het huisje gaan dat ze zojuist hadden toegewezen gekregen, om al haar spullen uit te pakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





SC, my new home for this summer Empty
BerichtOnderwerp: Re: SC, my new home for this summer   SC, my new home for this summer Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
SC, my new home for this summer
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Summer Camp :: Hoofdkamp :: Kantine-
Ga naar: